Вучнёўскае самакіраванне
Савет старшакласснікаў:
Старшыня- Канавалава Паліна
Сакратар – Златаміра Янцэн
Члены Савета старшакласснікаў
Канавалаў Канстанцін – працоўны
Грабянцова Дзіяна – інфармацыйны сектар
Мяншэнін Крысціян – спартыўны сектар
Жандарава Марыя – прававы сектар
Пугач Насця – культурна-масавы
План работы Савета старшакласнікаў
№ |
Дата |
Накірункі работы |
Змест работы |
1 |
Верасень |
Мерапрыемствы |
1.Урачыстая лінейка “Дзень ведаў” 2.Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
- аб рабоце Савета старшакласнікаў - выбар старшыні, размеркаванне па сектарах - зацвярджэнне плана работы |
||
2 |
Кастрычнік |
Мерапрыемствы |
1.Акцыя да Дня сталага чалавека 2.Акцыя да Дня настаўніка 3. Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
- аб арганізацыі дзяжурства па школе (дысцыпліна, знешні выгляд) |
||
3 |
Лістапад |
Мерапрыемствы |
2.Міжнародны дзень адказа ад курэння |
Пасяджэнні Савета |
- работа сектароў Савета старшакласнікаў |
||
4 |
Снежань |
Мерапрыемствы |
1.Акцыя “Чырвоная стужка” 2.Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” 3.Навагодні ранішнік |
Пасяджэнні Савета |
- аб удзеле ў дабрачынных акцыях |
||
5 |
Студзень |
Мерапрыемствы |
1.Акцыя “Цуды на Каляды” 2. Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
- падвядзенне вынікаў работы за першае паўгоддзе |
||
6 |
Люты |
Мерапрыемствы |
1.Акцыя “Да абароны гатовы” 2. Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
-прамежкавая справаздача аб рабоце сектароў |
||
7 |
Сакавік |
Мерапрыемствы |
1. Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
-аб правядзенні дня самакіравання |
||
8 |
Красавік |
Мерапрыемствы |
1. Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
- аб удзеле ў школьных, раённых суботніках; - аб удзеле ў арганізацыі і правядзенні летняй працоўнай практыкі |
||
9 |
Май |
Мерапрыемствы |
1.Мітынг прасвечаны Дню Перамогі 2.Апошні званок 3. Інфармацыйна-адукацыйны праект “ШАГ” |
Пасяджэнні Савета |
- падвядзенне вынікаў работы Савета старшакласнікаў за мінулы навучальны год |